Wednesday, April 4, 2012

Berangan sedapkan life

Pagi yg dingin ni tetiba decide sesi mengupdate blog.. Terdengar hujan yang lebat dan terasa angin yang sejuk sampai menusuk ke tulang, syioknyer update blog dalam comforter sutera yang dibeli di Beijing ni..mmm.. ;-))

Yuni nak gambarkan masa depan..macam yang selalu sifu yuni cakap "berangan tu tak kena bayar"..so, beranganlah yuni sebelum tido!!

Gambarkan...bersama kete idamanku (hehehe...kete kenit MiniC warna merah), di dpn umah idaman yang cukup besar utk kami sekeluarga yang direka khas interior oleh pereka terkenal Rizalman yang mmg yuni salute habis rekaan interiornya yg mmg menepati citarasa yuni yg simple yet elegan. Yuni duk depan balcony yg lengkap berpagarkan kaca..memerhatikan garden ala-ala japanese+balinese yang damai dgn ikan koi dalam kolam dan bunyian air mencurah dari fountain yang cukup mengasyikkan dan pokok bongsai koleksi kesayangan hubby di tepi kolam serta gondola dan rumput carpet yg menghijau. Sahabat-sahabat dan ahli keluarga sering kunjung-mengunjungi berBBQ memeriahkan lagi suasana dlm umah. Hujung-hujung minggu sering keluar ke overseas utk shopping-shopping menambah koleksi handbags dan kasut. Hari-hari biasa bersama-sama hubby menonton wayang, shopping ke, sightseeing ke, bercuti di tepi-tepi pantai...x kisah la apa saje aktiviti..asalkan aktiviti tu bersama family.

Senang kata, dlm 10 tahun akan datang, yuni nak happiness dan joyful life. Alang-alang buat biz, yuni mesti nak pastikan hidup lebih bermakna dan memaknakan hidup orang lain juga.

Hidup hanya sekali, mesti sedap! Jom sama-sama sedapkan life!!

No comments:

Post a Comment