Showing posts with label CDM Ramzi. Show all posts
Showing posts with label CDM Ramzi. Show all posts

Tuesday, June 12, 2012

Seminar Diamond 10 Jun 2012

Alhamdulillah.. Seronok dgn seminar pada Ahad yang lepas. Mmg setiap seminar perasaan tak sabar sentiasa membuak-buak sbb seminar nak tunjuk cara nak buat income lebih lagi! Untung buat biz ni sbb ramai yang nak guide dan nak bg ilmu supaya kita berjaya juga.

Setiap perkongsian diserap sebaik mungkin utk digunakan utk dapatkan free trip ke London dan Paris ni.

Gambar-gambar di bawah ni antara biz partners yuni yang terpilih ke seminar pada hari tu. Tahniah semua!! Semoga kita dapat aplikasikan ilmu sehabis baik!

Wednesday, June 6, 2012

Impian jangan simpan

"IMPIAN"

One simple word yang kita sebut dari kecik sampai besar. Walaupun berubah-ubah thru time tapi tetap impian dan confirm kita igt impian dari kecik hingga sekarang.

Impian Yuni dari kecik...nak travel 1 dunia dan hidup senang sbb mmg dari kecik abah dan mama mmg selalu bgtau Yuni masa bawa round-round kawasan elit,

"sekarang kena belajar rajin-rajin, nanti besar boleh keje bagus-bagus dan gaji besar. Nanti boleh duk umah besar-besar macam ni".

Boleh dikatakan setiap bulan mesti bawa kami adik-beradik ke situ. Tu sbbnya impian kami jelas.

Begitu juga dlm biz ni, impian sentiasa dilakar oleh mentor Yuni iaitu CDM Ramzi dan CDM Kak ina hampir setiap hari. Betul la org kata, bila kita berulang-ulang bercakap benda sama mesti perkara tu akan terjadi. So, pasni kita bercakap ttg lakaran impian je supaya boleh jadi kenyataan sbb hidup kita akan terdorong ke arah impian tu.

Don't underestimate your talent! Mesti nak capai impian. Hidup hanya sekali, mesti sedap!!